Jun 24, 2013

Running Man Illustration | Dont Walk. Run!

Salam to all readers,


Customer - Woot Media
Illustration of - Running Man 






31 comments:

  1. ada org pon suruh sy buat..tp sy x berani....tkt x jadi,,xsangka awak jadi dear

    ReplyDelete
    Replies
    1. peminat tegar RM.. so study la features dorang.. masing2 ada features tsendiri.

      Delete
  2. alaa....comelnya cik dil! comel2! -sy peminat tegar running man :D-
    tp cik dil, knapa song joong ki x dak? huhu...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. paling susah nak buat kwang soo..adei

      Delete
  4. menjadi!!!.. ada gak org tempah tp ikut mcm yg dia nak.. paling susah si tonjang tu..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sitonjang tu kwang soo ke?hahaha mmg susah

      Delete
  5. RM ? ringgit malaysiaa ... huahuahua .. comel ^_^ saya langsung tak minat running man atau walking man ni . kahkah ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ee wajib tgk..kalau tgk skali, kompem tlekat..haha

      Delete
  6. pergh comelnya versi cik dil dalam ilustrasi! geram tengok...comel sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala, lau danibuat, msti lg meletup..he

      Delete
  7. kat akak pun ada org tempah running man..akak ikut mcm cnth dia bagi je.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia ada kasi contoh jugak.. dil follow arragemnt dia.. utk charcter, design using own style.

      Delete
  8. Buat doodle BITM lah cik dil.. baru gempak hehe XP

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti aku try..tapi aaaa ramainyaa bdk bitm ni

      Delete
  9. Replies
    1. cikdil mmg cntik..ahaksss..heheh =P

      Delete
  10. lawa....cute sngat..kwang soo comel dlm nih...hahah ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengs dear..kwangso paling susah nak design..aigoo

      Delete
  11. terbaekkk CikDil!!
    suke Monday Couple :p

    ReplyDelete
  12. eh,,,Suk Jin nampak comel pulak...hehehehe...kartun je la yg comel...

    ReplyDelete
  13. ahaha....mmg betul2 peminat RM neh :D

    ReplyDelete
  14. kenapa lah comel sangat . comel nyaaaaa . Saya pon peminat RM . >.<

    ReplyDelete