Jun 13, 2012

From my lovely customers | Doodles for their wedding

Salam to all readers..



Tadi, customer dil tunjukkan doodle yang dia tempah dengan dil sebelum ni.. Dia printkan and tampal dekat botol as gift untuk wedding dia.. Korang boleh tengok kat SINI camne dia print, and kemudian guna punch bunga-bunga.


Tak sangka doodle comot ni dijadikan gift untuk wedding..=')






Dan alhamdulillah, rezeki lagi.. Customer yang sama order lagi doodle untuk majlis sebelah pengantin lelaki pula.. Terima kasih kerana memilih doodle dari Blog Kerana Manisnya Epal.. ^^



Dan ini pula tag nikah untuk customer yang lain..Majlis nikah dia 2hb 6 hari tu.. Maaf sebab tak boleh pergi majlis akak.. dil balik kampung..hehe.. 



Tapi dil kecewa sikit dengan kad kahwin.. Sebab hasil printing tak macam yang dil design.. Lepas ni, nak buat  kad kahwin sekali dengan printing laa..

Ni design yang dil buat.. Customer cakap, first time try tuan kedai tu print, kad sebijik macam design ni.. So, customer cakap ok laa.. Tapi, lepas datang nak ambik kad-kad yang diprint, hasilnyaa.. hummm




Ini lah yang tuan kedai tu print..=.=" Printing yang first try je cantik color diaa.. Yang seterusnya dah jadi dull camni.. Disebabkan customer dil dah x ada masa, so, terpaksa ambik juga.. Dil pula yang rasa frust melebih-lebih...=.="




Yang ni, customer guna doolde untuk buat button sendiri..kreatif kan..



nota kaki:

Now ada job ngah menunggu,
buat doodle untuk dibukukan pulak..
Tunggu habiskan final exam dluu..^^

7 comments:

  1. kalau tak ade doodle dari hasil tangan cik dil tak jadi ler botol jar yang comey untuk goodies nanti. tq ea cik dil:)

    ReplyDelete
  2. In the future kalau ada rezeki dan jodoh, insha'Allah boleh tempah doodle comel drp dil ^^,

    ReplyDelete
  3. so cute la doodle2 kat sini.. :)

    ReplyDelete
  4. nice job, sis dil. keep on this great effort :) wish u success.

    ReplyDelete
  5. wah..
    cantik sgt2..
    kreatif..
    bleh bg link tutorial untuk buat tab byk2 mcm kat ats tu..
    Home|Profile|and so on..

    ReplyDelete