Finally, I'm back..
Sampai Kelantan pagi td, tidur jap untuk generate energy, then, continue with doodles.
Doodle kali ni, inspired by Tudung Fareeda.
Customer yang request. Siap bagi contoh gambar lagi.
Katanya nak guna untuk bisness tudungnya.
Actually, ada 3 doodles.
Tapi kat sini, dil publish 2 jer. *malas katanya nak upload bebanyak.
Again, thank you for those purchasing doodles from Blog Kerana Manisnya Epal.. ^^
Copyright© Blog Kerana Manisnya Epal
Please respect others.. Do not copy.. Thank You.
Untuk tempahan boleh email ke semanis_epal90@yahoo.com
xoxo,
cik dil







