Mar 11, 2012

Terpaksa. Maaf ye semua

Salam to all readers



Sana sini, pm dil, tanya pasal order.. Nak order template la, doodle la, banner laa.. Tapi maaf sangat-sangat.. Dil tengah kelam kabut sangat sekarang.. Kerja bertimbun-timbun.. Tengah sibuk dengan PSM nye ( Projek Sarjana Muda ).


Ni pun, cuma nak setel kan order yang dil terima sebelum ni.. Nanti bile dah open order, dil bagitau yer.. Terpaksa. Maaf ye semua.. Camni la jadinya.. Bila dah masuk tahun akhir =.="


#yang gemok tu la dil..=.="
kembali wear bawal.
sebab abah cakap " kak lagi comel bila pakai bawal dari pakai shawl.." 
Terus kembang macam mangkuk tingkat.. ^^

14 comments:

  1. masa tgk show safiyya masa bila tah, abah ada ckp, "abah tgk berseri ja org tu pakai pashmina. x mao cuba pakai ka?" rasanya, abah dh bosan tgk sy pakai bawal. asyik2 bawal hitam plak tu. hahhaa...

    ReplyDelete
  2. @TeTerBanG :abah suruh tukar style laa tu..hehehe

    ReplyDelete
  3. tahun akhir mmg busy.. :) sabar ye

    ReplyDelete
  4. tak gemok pun. tudung kita sama la. hehe

    ReplyDelete
  5. all the best final year ni cik dil...

    ReplyDelete
  6. dah tahun akhir jugak ek? hee sama la kite. hehe.. :)

    ReplyDelete
  7. good luck utk final year. pakai bawal pun comel, pakai shawl pun comel, terpulang dengan gaya kita ;')

    ReplyDelete
  8. waa~~ nice entry :D
    semoga berjaya !

    ReplyDelete
  9. waa~~ nice entry :D
    semoga berjaya !

    ReplyDelete
  10. i pon suke je kalau pakai tudung bawal :)

    ReplyDelete
  11. akak pun suka pakai bawal...hubby akak berterus terang tak suka akak pki tudung yg awning tu, haaaih...

    baca kisah2 dil ,teringt akak sem last kt utem dulu wuwuwuw

    ReplyDelete