Mar 22, 2011

Dapat cek besar punya


Salam to all readers.

Kitorang dapat cek besauuuu punyer!!
*Over tahap ghaban.padahal dapat rm150 je..
Actually,
Dil dengan kawan-kawang join
Cyber Contest Mania kategori Multimedia Content.
Ajurang FTMK UTeM.
Alhamdulillah, rezeki kami cuma mendapat tempat ke 3.
Ingatkan dah tak dapat tempat dah.
Korang tau, kitorang punya la semangat nak buat courseware untuk contest tu,
last minit baru tau
kitorang sebenarnya kena buat kartun animasi 2D/3D.
siap ada tema dia lagi.
Ambik kau..
Kitorang menggelabah tahap dinasour dah time tu.
Godek-godek hardisk akhirnya terjumpa source file zaman bila ntah.
so selama 4 jam, akhirnya terhasil la kartun 2D kami iaitu
Lagenda si Tanggang.


*test sikit

*tengah semangat tu buat animasi..hehe

*orang kaya baru..hohoo -.-"

*ni la cek besauu kami..heheh

21 comments:

  1. mane video nye cik dil?nak tengok! :D

    ReplyDelete
  2. tahniah!nak tengok animasi tu boleh? ^^,

    ReplyDelete
  3. a'ah, mcm sonnet ckp, mane video tu?? hee

    ReplyDelete
  4. Tahniah Cik Dil yg comel!!
    Kamu mmg awesome...

    ReplyDelete
  5. mak aihh..semua orang nak tengok ke??segan2..kartun cam hape ntah..burukk..xlayak d pertontonkan..hohooo

    ReplyDelete
  6. alaaa, kami nak tengok~~ dapat tempat ke 3 tu.. woot~

    ps:hoho, tu vlog la~ =D

    ReplyDelete
  7. tak kira, nak tengok jugak..^^,

    ReplyDelete
  8. Hahhaa. nak Cik Dil yg comel..
    Nak jg...

    ReplyDelete
  9. alamak..aishhh..maknanya kena tunjuk jugak r nii??aduyaii..segan2..dhlaa kartun buruk giler..k laa, nnti Dil tunjuk..kena cari converter dulu..okeyy

    *nantii x boleh gelak tauu..kena puji manyak-manyak..hehe

    ReplyDelete
  10. kalau Dil tak tunjuk, akan ada entry ini "Saya Nak Tengok Video Animasi Dari Blog Kerana manisnya Epal"..kehkeh #gurau jer ^^,

    ReplyDelete
  11. ZACK ENTRY lauu gituu, Dil nak buat entry pasal ZACK ENTRY ugut Dil gara-gara animasi..ngehngehngehhh

    ReplyDelete
  12. hazwan heheh..best tp bile 150 tu d bahagi 4, pe laa sngt

    ReplyDelete
  13. mane nye cite tu?? post r sekali.. nak gak tengok video tu.. ape pun tahniah! =)

    ReplyDelete
  14. mesti pandai buat kartun ni kan??? hahahaa... nak tengok!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  15. wah anime...dpt 3rd prize, cantek! hehe

    ReplyDelete
  16. ingtkn 1500...huhu..apa2 pon tahniah menang:D

    ReplyDelete
  17. HAMBOII,KEMAIN BESAR CEK DIA.JELES NI.:D

    ReplyDelete
  18. haha..kita sama-sama buat entry..^^,

    ReplyDelete