Nov 20, 2011

20.11.2011 cantik kan date ni

Salam to all readers..



2 hari lepas, kawan dil ada bagitau dekat dil..


Kawan : " Eh dila, aku dah carik dah date sesuai untuk kau kahwin..Tak kira la, macam mana pun kau kena kahwin jugak.. Sebab lepas ni, dah tak ada date cantik camni..Rugi wooo "


Cik dil : " Bila wehh?? "


Kawan : " 20.11.2011. Cantik kan.. Tapi malangnya, kau ada dua hari lagi.. So, cepat-cepat carik calon yer.."


Cik dil : " demmmm.. Ingat cari calon macam nak beli karipap ke.? " =.=


demmm..fat.. =.="



nota kaki:

movie shark night, x best pun..
ending macam cerita piranna. =.="

22 comments:

  1. 20.11.2011 lagi cantek kot~ haha. ap2 pun calon tu yg penting bukan tarikh. haha.

    ReplyDelete
  2. shark nite mmg xbest..dh tgk preview aritu

    ReplyDelete
  3. Hari ni, 20112011

    Dh dpt calon blm??
    Huhu..

    ReplyDelete
  4. 20.11.2011.. cantik date tu...
    alang2 xsempat nie ada suggestion date baru n agak2nye sempat la nk cari calon.. hihihihi.
    20.12.2012... haahaha.. nie date die.. cantik dak...
    *hope sempat la cari CALON k*

    ReplyDelete
  5. Err,


    kenapa mesti nak kawin dengan tarikh cantik ? haiiyyyaaaa..

    ReplyDelete
  6. hehe. kite pown suke tarih 20.11.2011 :))

    http://irsyanim.blogspot.com/2011/11/kejohanan-futsal-rakan-antidadah.html

    ReplyDelete
  7. @ aiEz:cntik..tp musim tengkujuh la pulak..hehe

    ReplyDelete
  8. @ SoLy SoLicious:actually nk tgk tintin..tp xde 3d..shark nite 3d..tu yg tukar plan.

    ReplyDelete
  9. @ aliya atina :alamakk..typoo..hhehehe

    ReplyDelete
  10. @merahitujambu:tu laa..demm betull..stress

    ReplyDelete
  11. @ Nur Zalfa Afra:err belumm lg..

    ReplyDelete
  12. @ putry arisa :dh x nyempatt dhh..hehe

    ReplyDelete
  13. @ semutsengal:yelaa, sbb kawen skali seumur idop..msti la kena date cun

    ReplyDelete
  14. @ Fathiah Hamim:hahaha..aha kan..hehe

    ReplyDelete
  15. @ Hunnym Syot =) :jomm kawen..

    ReplyDelete
  16. amek 11.12.13 lah. banyak masa lagi tuh. hehe

    ReplyDelete