Nov 18, 2011

Jangan bercinta kalau hati tak ikhlas

Salam to all readers



" Janganlah kamu mengganggu hidup seseorang dengan mencuri hatinya 
andainya kamu tidak ikhlas menyintainya kelak kamu akan berlaku kejam 
dengan meninggalkannya dan membiarkan hatinya terluka dan hidupnya menderita.."




Nice quote kan.. Terbaca kat facebook.. Terus taruk dekat blog.. Just untuk peringatan diri sendiri dan semua yang membacanya..  ^_^


Ada yang tanya, " kenapa entry dil macam orang kecewa jer? " 

Err kalau dil tak nak jawab, aci tak?? ^_^





17 comments:

  1. taruk? hehe first time nampak orang tulis perkataan tuh. :D

    ReplyDelete
  2. hahahhaa..kelantan pure..gini la jd nya..hehehhe

    ReplyDelete
  3. comel kiosk kak dil..hikhikhik..

    ReplyDelete
  4. comel kiosk and akak skali :P

    ye betul2. jangan dan jangan !

    ReplyDelete
  5. anda di tag!!!!!

    http://farafabulous93.blogspot.com/2011/11/jom-main-game-tagged.html

    ReplyDelete
  6. kecewa pun takpalah. Biasalah hidup.

    ReplyDelete
  7. kuciwa kah?
    janganlah
    beri hati pada sy
    mest sy buat awak gembire
    lalalalala =p

    ReplyDelete
  8. senang cita toksah susahkan org lain. haha

    ReplyDelete
  9. betul tuh ! kenapa nak kena mainkan perasaan orang kan ? :)

    ReplyDelete
  10. kalu rasa dri sniri x ikhlas, better just befriend. x pyah dok confess2, dok ngorat siang mlm, then bila owg dh trima, start laa wat bnda yg skitkan ati owg. mcm hampes lg.

    ReplyDelete
  11. sukenye entry ni. gile2 punye suke :DDDD

    ReplyDelete
  12. klu takat nk main2 x pyh la kn.tp pengalaman tu 1 pengajaran.

    ReplyDelete