Nov 2, 2011

Nak sentuh jugak !!

Salam to all readers


Hari tu, pergi jalan -jalan dekat dataran pahlawan (dp).. Tetiba nampak pakcik ni tercegat depan pintu masuk.. Dah la dengan berbungkus bagai.. Tapi yang tak best, dia tulis " Don't Touch".. Opss sengaja sentuh..hahaha






nota kaki:

esok midterm web..=.="
eh lusa dah nak balik raya.. ^^



29 comments:

  1. ehehe~ dah lama tak g dataran pahlawan.kekadang yang orang tak bagi tu kita nak buat jugak kan.takpe2,takde orang nmpak.shsshhhh~ weeee~ :D

    ReplyDelete
  2. amboi cik dil noty noty ye. kirim salam kat pakcik tu :P

    ReplyDelete
  3. ahaha..dh ckp "dont touch"..
    eyh..nk jgak..xpa2..pham dh..:P

    ReplyDelete
  4. don't touch? but you've touched it ;)

    ReplyDelete
  5. kite takkan sentuh sebab kat situ ade spider. takotttt !! walaupon spider tak betul. huhu

    ReplyDelete
  6. tak reti bahasa inggeris lah tuu. Samalah kita yaa.



    HAHAHAHAHAHAHAHHAHA

    ReplyDelete
  7. @ zareliqa afiqa:jom la p dp..heheh..ahaa..yg org x bg tu, kita nak buat..hahaha

    ReplyDelete
  8. @ Farida Amira:pkcik tu somobong..dia xnak jwb..hehehehe

    ReplyDelete
  9. @husnazahidi:hahha..tu la psl..hohoo

    ReplyDelete
  10. @ syieqa mieka:jom la p siniii

    ReplyDelete
  11. @ Rtp Farra Arisha:haha..ni namanya x reti bahasa.

    ReplyDelete
  12. @ Umie Artoqiemie:nak touch jugakk..hahhahaa

    ReplyDelete
  13. @ NiGhTiNaNgLe_FARA:yeke..dil pon, p mggu lps..

    ReplyDelete
  14. @ J.Syazwana:ehh yeke??alaa, yg palsuu kot..

    ReplyDelete
  15. @ MaYa MustWany:thanksss lalingg..

    ReplyDelete
  16. @semutsengal:hahha, sama kn..haha..sape suruh speaking kan..hahah

    ReplyDelete
  17. Patutnya kena tulis please touch. Nanti mesti kita takkan touch :D

    ReplyDelete
  18. Biasalah, benda yang dihalang lagi kita nak buat.. ;P



    Segak lah pakcik tu. hehe

    ReplyDelete