Nov 24, 2011

Don't cry because it over

Salam to all readers..




Senyum, tak perlu kata apa-apa..
Cuba terima dengan redha.
Bak kata anip semut sengal,  "kecewa pun takpalah. Biasalah hidup."



*makin hari makin comot lukisan.. =.="



25 comments:

  1. cantik laa lukisan akak tuhh ;D
    comey :)

    ReplyDelete
  2. betul tu...btw, comel sngt doodle tu..huhu ^^

    ReplyDelete
  3. senyum mencipta bahagia itu~namun kdgkala tangisan memberikan kepuasan pada diri ^_^

    ReplyDelete
  4. kat mana comot?nampak comel je

    ReplyDelete
  5. jangan pikir sangat...

    tuhan dah aturkan yang terbaik untuk kita

    ReplyDelete
  6. cantiknya doodle kat atas tu..mna ade comot..

    ReplyDelete
  7. xcmot lahh , oke sgt2 , dil nape ayt2 dil sume nice2 belaka ??

    ReplyDelete
  8. wahahaha..

    bila eh aku ckp mcm tu? rasa style pulak.


    hahahahaha

    ReplyDelete
  9. kecewa pun takpalah,biasalah hidup..haha

    ya lar,nktaknak..hati sendiri yg rasakan..
    takda lar comot mana,jelous ah..lalalala~~

    ReplyDelete
  10. @ yana eyna :):dh makin comot..sbb try tukar stroke kaler lain..xnk pakai itam..tp itam lg ok kot

    ReplyDelete
  11. @ ^^eKaTiKaH^^:tp ada comot2 kan..

    ReplyDelete
  12. @ Azzah:hehehe..yeke..thankss yunk

    ReplyDelete
  13. @ erleena:alaa, ayat tu, dil tbaca mana2, dil akan tulis bile dil suka..hehe

    ReplyDelete
  14. @ dearpikot:perfect??ishh xlaa..ada jugak yg silapnya..he

    ReplyDelete
  15. @ semutsengal:adaa laa..dekat entry apa ntah..anip komen..

    ReplyDelete
  16. @ si ngokngek :idupp, kecewa tu bnda biasa kn..

    ReplyDelete
  17. tengok doodle dil je,terus rasa munga2 hati ni..hihihi

    ReplyDelete
  18. sis nt kau bkh buat tuto ..mcm mna nak ltak icon kek kt tepi list tuto sis tuu tau ,.then buat tuto cna ..buat bckground berbeza at header lain.. kt post sidebar polka dots white black ..hheh wahh cungkil hbs hehe

    ReplyDelete
  19. err aie xnampak kecomotan distu,kecomelan itu ada...^^,

    ReplyDelete