Sep 15, 2011

Disangka pekerja Mydin =..="

Salam to all readers..


Tengah syok kitorang pilih barang dekat mydin, tetiba di sapa oleh sorang makcik ni..


Makcik : " Dik, blender yang ni boleh letak air tak..?? "

Kami :  " Eh makcik kami bukan kerja kat sini.. Kami student lagi.."

Makcik : " Oh yeke..Mana lah makcik tau.. Dah nampak korang pakai baju sama jer..Maaf lah yer.." *sambil buat muka slumber.. Dah yang blender ni, untuk barang kering yer?? *mak aihh, dia tanya lagi..=.=

Kami : "Makcik, kami student la..bukan pekerja kat sini.." *sabar jer laa..




*mentang-mentang kitorang pakai baju sama, 
terus kena label pekerja mydin.. =..="


*barang dapur hasil shopping semalam.. duitt ohh duitttt


Nota kaki :

Blog memang terabai giler.. =.=








20 comments:

  1. ahahaha..cian...apasalahnya pura2 jadi pekerja mydin..=p

    ReplyDelete
  2. tu dia, kemain penuh lagi trolly. haha ;p

    ReplyDelete
  3. btul tu..klau aku pun tk perasan..ingtkn pekerja mydin..kih kih

    ReplyDelete
  4. haha..soh makcik tuh bc kat kotak blender tuh..:P

    ReplyDelete
  5. hahaha..jgn pkai bju tuh da klaw g mydin ><

    ReplyDelete
  6. hihi bese lah tuh,myra pun penah kene cm tuh.tapi dekat kedai pakaian hari-hari.disebabkan pakai baju kaler hijau mude and tudung hijau.tak pasal-pasal customer ingt myra promoter situ.huhuhu..malu seh!

    ReplyDelete
  7. hye dear,
    do visit my collection..

    http://glariousshawlcollecitons.blogspot.com/

    thnx so muchhhh dear..
    :)

    ReplyDelete
  8. hehee.cian dia kena label pekerja mydin..
    hehehe

    ReplyDelete
  9. hahahaha... pekerja maidin la pulak

    ReplyDelete
  10. hehehehe cakap kat makcik tu pekerja mydin pakai bj biru makcik hehehe

    ReplyDelete
  11. byk brg???
    heheehh
    ny bt jual skli kew huhu

    ReplyDelete