Sep 5, 2011

Kita tetap kawan sampai bila-bila =')

Salam to all readers..

Setelah 3 tahun tak bersua, dengan pantasnya pertemuan diatur di KBMall.. Bila bersua, gembiranya sampai tidak terkata.. Terus bersalaman, berpelukan sambil berlaga-laga pipi.. Oh kawan, rindunya memang tak keruan.. ^^


Dengan pantas, kaki melangkah ke Mc D, untuk mengisi perut yang kekosongan.. Sambil mengunyah fries yang agak masin tu, mulut tak henti-henti bercerita itu ini.. Kenangan di MRSM dulu, diungkit semula.. Tergelak bila terfikir kenangan-kenangan kita yang agak sengal dulu.. ^^


Ara : eh korang, alang-alang dah jumpa ni, aku ingat nak bagi something kat korang..

Kami : nak bagi apa dia , ara?

Ara : taak kisahlah pape pun, janji benda tu buat aku dekat dengan korang tiap-tiap masa.. 

Kami : *Sumpah, terharuuu giler =')



Terus mengorak langkah ke ParkWay, keychain handset dicapai.. 4 keychain didesign tanda persahabatan yang tetap utuh sampai bila-bila..



*Ara punya.. Supplier ni.. Budak UPNM ^^


*Cah nyer..^^ budak UTM skudai


*Farah.. UTM Skudai jugak.. mennciikkkk


*tadaaa dil nyer.. huruf paling banyak.. =.="


*Kenangan ketika Graduasi MRSMKT Batch 06/07 di dewan UMT
Cuba teka, mana dil?



Nota Kaki:

Kawan dizaman persekolahan
adalah kawan terbaik yang tak akan pernah
kita jumpa penggantinya.. ^^



16 comments:

  1. laaaa baru thu yang cik dil batch mrsmkt... sy pown dak mrsm kt gak batch 08/09 ... xsempat kiter jumpe heheh ... hai akak senior !

    ReplyDelete
  2. comel seh keychain handset tu hihi.

    ReplyDelete
  3. dil pegang bunga kan! nak dekat middle. hehe

    ReplyDelete
  4. @ Fathiah Hamim:fa, betul laa..pandaiii..^^

    ReplyDelete
  5. baru nak teka, fathiah dah teka dah..huhuhu
    bunga dari sape tu? hehehe

    ReplyDelete
  6. serow po jupow dioo tapi tggu2 dioo top tegur pom kito..;(

    ReplyDelete
  7. weeewiiitt,

    yg paling skema tu ialah Dil.


    AHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  8. comel nue keychain..dil yg pegang flower dgn tegak skali n kain kuning kotak2...chumil =]

    ReplyDelete
  9. comeinyer keychain 2 ... nak jugaq? hik3~~

    ReplyDelete
  10. cik dil pnya paling banyak huruf??hurm, lebih satu je pon dari farah..xbanyak la...boleh x mcm tu?

    ReplyDelete
  11. tu lah..baru nak cakap

    cik dil lah paling untung
    dapat huruf paling banyak =)

    ReplyDelete