Sep 30, 2011

Doodle superhero | Alangkah bestnya kalau boleh jadi superhero T_T

Salam to all readers..


Ahhhhh stresss.. Alangkah bestnya kalau boleh jadi superhero.. Ada kuasa.. Boleh jadi kuat.. Boleh lawan apa yang mendatang.. T_T


Tak macam dil sekarang ni.. Bukak Maya Autodesk, terus terketar-tekar.. Ok fine, memang dah lupa.. Dah lama sangat tak sentuh.. Sekarang, nak buat bengkel, terus terkedu.. Mula tercari-cari nota sem 3.. T_T


Kawan-kawan bagi semangat.. Tak kurang, ada yang tumpang menangis tengok dil bukak Maya Autodesk.. hahaha.. Inilah kawan, susah dan senang, bersama-sama.. ^^


*Nak jadi superhero yang hebat buat animasi 3D ^^


*Dah macam ikan buntal.. =.=



Nota kaki :

Tengah berusaha bersungguh-sungguh study pasal modelling 3D =.=


33 comments:

  1. kalo dpt jd superhero cik dil nak letak nama ape lak?? heheh~

    Good Luck!!

    ReplyDelete
  2. Comelnya!!!! Geram. nanti wat batman plak.
    nak jemput join contest Ninie....
    Sudi2 la kalo ada masa yer...hihiks

    "Contest: Di Mana Ninie?"

    http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/09/contest-di-mana-ninie.html

    ReplyDelete
  3. powergirl...
    heheh
    comel sgt...

    ReplyDelete
  4. Ehem.. kim slm kat muka mcm ikan buntal tu ye... awww.. comel..

    ReplyDelete
  5. kawan susah dan senag..baru la kawan namanya..hehe...

    ReplyDelete
  6. hey superheroin mari bntu saya ! huhu

    comel la doodle..
    pndai buat

    ReplyDelete
  7. nak jd superhero comel mcm sailormoon, hehe :)

    ReplyDelete
  8. @ ZACK ENTRY:wahh..lama la dia x singgah blog usang kita..

    ReplyDelete
  9. @ jehanfrhin: err superDil..erkk mcm pelik pulak..hahaa

    ReplyDelete
  10. @ Ninie:insyaAllah..kalu ada masa tluang..^^

    ReplyDelete
  11. @ EB:ramai ni..nk ikan buntal yg mana 1??hehe

    ReplyDelete
  12. @ Iz.Eusof (Abg Stalker):superdil??hahha...shomel..

    yupp, ngah berusaha ni.. T_T

    ReplyDelete
  13. @ pinky_liscious:kan2..betul tu..^^

    ReplyDelete
  14. @ ♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ :thankss..^^

    ReplyDelete
  15. @ ieyza afieyna:zzzzz tdow..hehehe

    ReplyDelete
  16. whoaaaa ! superhero muslimah :D

    ReplyDelete