Sep 8, 2011

Doodle nerd | Bila rindu saya tak akan risau lagi

Salam to all readers...


Tettt tettt.. Bunyi mesej masuk.. Terus capai handset.. Tapi bila tengok di skrin, bukan nama awak.. Senyuman terus pudar.. Cishh, asyik-asyik celcom yang send mesej.. Caiitttt...Hampehhh betul =.="


Bukak balik inbox, baca mesej-mesej yang dulu-dulu.. Tersenyum sendiri.. Tak apa lah, maybe awak sibuk kan.. ^^



*Doodle berimej baru.. Gatal nak pakai spectacle pulak..heheh..



Nota Kaki:

Header bertukar lagi..
Kali ni, guna tema air sikit..
Maklumlah blog dah kaler biru kan.. ^^









33 comments:

  1. arghhhhhh !!! cantikkknyaaaaaaaaa :DD
    sukaaaa !! :DDDDDDDD
    dil, kalau dil tak letak nota kaki pon, sape yg rajin dtg blog dil akan tau yg blog dil selalu bertukar wajah ..sumpah cantikkk .. doodle cantik giler pakai spectacle :DD

    ReplyDelete
  2. awk tu cari duit nak kawen..hehe

    ReplyDelete
  3. nk doodle comel jugak!! ajar please.. ngeeee

    ReplyDelete
  4. @ shalina:hehe..thanksss laling..^^

    ReplyDelete
  5. @ al_hakim:hahaha..mana tauu ni??hahha..pndaii aje dia

    ReplyDelete
  6. @ [fArAh aLiAs] :be4 ni, dil ada buat tutor..rasanya dlm tdekat ni, mmg xsmpat nk buat tutor baruu

    ReplyDelete
  7. pasni buat doodle tgh masak pulak la dil,.hahahaah

    ReplyDelete
  8. comel lah dodol tu dill. siyes. ;)

    ReplyDelete
  9. welcome dear !
    saya ni peminat setia blog ni . hee
    keep it up ! :DD

    ReplyDelete
  10. geram lah doodle cik dil ni....eeeeeeeeeeeee..cubit doodle dia..=p

    ReplyDelete
  11. @ NURUL AINI NORAZMAN:hehe..insyaAllah...dil cuba

    ReplyDelete
  12. @ siti kektus:oloo, thankss tauu..^^

    ReplyDelete
  13. @ doodeedoo:ehheh..jgnla geram2..^^

    ReplyDelete
  14. cute sgt doodle tu...hehe ;)

    tlg buatkan doodle & banner utk idah ;)
    bole ?? hehe

    http://audiidamerczzz.blogspot.com/
    singgah cni ;)

    ReplyDelete
  15. Kenapa comel sangat? Lempang baru tau!

    Wuhuhuhuhuhu!

    ReplyDelete
  16. @asTaNa iMpiaN:klu nk, kena order dear..email dil. nnti dil kasi list harga..

    ReplyDelete
  17. @ cik violet:thankss sbb suka..^^

    ReplyDelete
  18. @ muhamad hanif :tak der laaa.. werkkkk

    ReplyDelete
  19. @ Cik Puan Bunga:kejammmnya akakkk..hahhaa

    ReplyDelete
  20. @ Saiazuan:pstu nk pakai pe pulak..^^

    ReplyDelete
  21. jom jengguk cni...

    http://masteronedproduct.blogspot.com/2011/09/nilai-hantaran-kahwin-mengikut-status.html

    ReplyDelete