Apr 4, 2011

Orang sibuk bercerita pasal ABPBH tapi kami??

Salam to all readers..

Tak kira nak update jugak..
Tapi bukan pasal result ABPBH,
siapa yang menang,
Miera Liyana pakai baju apa*tetiba je..hehe
Lagipun Dil tak tengok pun ABPBH.. -.-"

Orang sibuk tengok ABPBH
Dil tengah sibuk main-main dengan henna/inai..
Dil tukang conteng je..
Tak pakai pun..

Oh ya, korang tahu tak petua nak pakai henna?
Dulu-dulu waktu Dil kecik,
orang selalu pesan pakai henna waktu malam,
sebab tak nak ayam nampak..
Nanti kaler henna tak merah..hehe
*kenapa mesti ayam??
Tapi nasib baik umah kitorang kat taman..
Ayam tak ada..hehe
Fuhh selamat mak..heheh



nota kaki:

esok turn Dil pula pakai henna..
tak sabar..hehe


13 comments:

  1. awww...cantik laa tangan tuh nanti.hehe XD

    ReplyDelete
  2. uih, men inai lak..orang tengok ABPBH..hehe..cantik corak tu, buat la tutorial nak gak taw macamana caranya..^^,

    ReplyDelete
  3. kenapa pulak ayam ek ?
    tkot ayam ggit jari tu kot ;D

    ReplyDelete
  4. Klu llki blh ka? Mcm best je..

    ReplyDelete
  5. pernah dengar petua pakai inai tuu..hehe

    baru terpikir kalau nak pakai inai lukis dulu guna pensel.sebelum nie main hentam je..huhu

    ReplyDelete
  6. x suka pakai inai.
    tatau kenapa.
    rimas tgk benda lain brtepek kat tangan.
    tapi suka conteng tangan pakai pen.
    lagi2 time x bleh sembahyang..haha

    ReplyDelete
  7. dil: ada satu petua nk bg inai yg kita pakai jadi kale merah cantik.. bancuh bancuhan ni:
    1- serbuk makan warna merah
    2- sedikit kapur makan
    3- sedikit sabun breeze or sabun basuh baju yg jenis serbuk..
    campo suma bagi likat n pakai sampai kering.. dah kering cuci ngn tisu..jgn basuh guna air..just sapu je bg hilang bhn td..then baru apply ngn inai..insyaallah terang and cantik...

    ReplyDelete