Apr 16, 2011

Sebulan dapat berapa ribu?

Salam to all readers

Someone tanyer Dil,
tiap-tiap bulan Dil buat duit brape??
*Perghh soalan maut tu..

Pastu Dil cakap la, habuk pun x ada..
Terus dia cakap Dil tipuu..^_^

Eh betul laa..
Tak ada rezeki lagi..
En Nuff tak sayang Dil..Cuma bagi 3 jer BE..
Sampai hati en Nuff kan..
Majukk!!

*bawak diri jauh-jauh

Terfikir nak curang dengan en Nuff
tapi tak sampai hati laa..

Ada orang mintak tolong Dil
terangkan pasal BE..
Tapi rasa macam tak cukup ilmu la pulak nak ceritakan

*nanti la Dil ceritakan okey..nak kena p menuntut dulu..^_^


nota kaki:

nak buat photoshop,
tapi xde idea..
so membebel je laa kerja nyaa..hehee






10 comments:

  1. ye2 je ko? ko reg la churp2 lagi senang..reg bwah aku ;p

    ReplyDelete
  2. apisv2: haha betullaa..kamal duk tanya adu, dapat brape..hohoo..ak da daftar tapi macam x gerak jer churp2 aku..ajouu llaa

    ReplyDelete
  3. ahak2.. mcm coment ak jak 2..

    ReplyDelete
  4. dya nye nuff dari taun lepas kekal 4.75 aje..silalah pecaya..ahahahahaha.. ;p

    ReplyDelete
  5. walammakk..chumel glew robot pakai beg sekolah...pinjam robot tu..nak soh wat kan asgment!!hehehe

    ReplyDelete
  6. alar rilex arr,saya apa pun takdak rilex ja,just blogging

    ReplyDelete
  7. nuff ni kalau traffick berjibun pun tak guna,kita harus membodek dengan menulis n3 nuff dengan ayat2 bodek

    ini telah dibuktikan dan ada didalam terma dan syarat yg tersembunyi.

    Baca sini http://joyiman.blogspot.com/2011/01/sejak-dulu-kinidan-selamanya-aku-taknak.html

    ReplyDelete
  8. Hahaha.. EB pn xda..
    Tapi apa yg penting happy.. hehehe..

    ReplyDelete
  9. aja buat flash pulak :D huhuhuh

    ReplyDelete