Aug 8, 2011

Doodle ala-ala puteri | Walaupun awak bukan milik saya

Salam to all readers..


I'm sorry but i love you,
I'm sorry if i miss you,
Even if i can't have you,
You know i'll always be there for you.
I'm sorry but i love you..


*petikan dari lagu I Love You-Najwa Latiff


*doodle ala-ala puteri atau doodle ala-ala pengantin??
Dil pun dah konfius.. =.="



Cewwahhh, entry jiwang sawang - sesawang lagi.. Pelis, jangan salah faham ok.. Ada orang komen, "tulisan kita jiwa kita ".. Erkk Ye ke??heheheh


Ok, tak nak cakap banyak, doodle kat atas tu, adalah doodle trade untuk cik Tengku Puteri.. Hope cik Tengku Puteri suka la dengan doodle ala-ala puteri yang tak berapa menjadi tu...^^



nota kaki:

Penat layan orang tak faham bahasa.. ehmmm.. =.="


39 comments:

  1. wahhh..sangat comel cik dil:)

    ReplyDelete
  2. comel nyeeee doodle :') jeles mak noks...tgn tak berseni nak buat semua ni

    ReplyDelete
  3. cantek sgt,cane nk buat ni?nk ala2 princess jugak,nk buat thank you tag masa wedding nt =)

    ReplyDelete
  4. btul tu..kdg2 org tk paham bhsa ni..nk kena lak trnagkn bnyk kali..malas nk layan..kih kih kih

    ReplyDelete
  5. tak payah layan orang yang tak faham bahsa tu.

    ReplyDelete
  6. doodle yg plg chantek fa pna jumpe!!!!
    100 star!!!!

    ReplyDelete
  7. @ yayath:hehhe..thank youu sgt2..hehe

    ReplyDelete
  8. @ N I E S Y A B E L L A:hehhe..dil pun bukan tgn bseni jugak..ni pakai ps jer.

    ReplyDelete
  9. @ rara pinkmafia;boleh jer yunk..cakap bila nk guna..nnti dil buatkan yer

    ReplyDelete
  10. @ Hanie_Dew:dah mcm2 bahasa dil guna, dia stil xfhm2..hehhe

    ReplyDelete
  11. aish, saper yang tak faham bahasa tu :D sabo sabo

    ReplyDelete
  12. sesuai plak tu dgn puteri.heee...pengantin je cm puteri ke sama je..=p..comel

    ReplyDelete
  13. @ NiGhTiNaNgLe_FARA:paling shantek??alaa, terharunyaa..thanksss dear..syg kamo lebihh..ehheh

    ReplyDelete
  14. @ syrupmasin:mmg laa..ambik feel sikit...hahahaa

    ReplyDelete
  15. @ DoodleLicious:adalah..penat la dil nk layan dorg ni, cik cc

    ReplyDelete
  16. @ merahitujambu:hehehe..sama ey??heheh

    ReplyDelete
  17. Dil!! akak baru bangun tdo, buka blog kamu terus senyum sampai telinga! suka! suka! suka! huish..hati kat dalam macam nak terkeluar...heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  18. sgtttt adorableeeee cik dil....macam nak mintak cik dil buat untuk kite satu jek.hikhik.*muke tak malu

    ReplyDelete
  19. @ .cikfieqa.:hehe..thanks laling..

    ReplyDelete
  20. @ Tengku Puteri:yeahhh akak suka..bgus laa..hehehhe..

    ReplyDelete
  21. @ Sarah Mohd Saleh:heheh..thanks laling

    ReplyDelete
  22. alahai~ serious .. chomel gyla doodle ne .. ^_^

    ReplyDelete
  23. kak , adew xtutorial buad doodle gune photoscape ? Lyza xde la adobe photoshop .. T__T

    ReplyDelete
  24. comeiiii2!!! ;) xdelah fix sangat. mata tu yang cantik. hehe..

    ReplyDelete
  25. ala comelnya. doodles untuk fyda tak de ke cik dil? hikhik :P

    ReplyDelete