Aug 11, 2011

Doodle with DOA | Moga pintu hati ini akan terbuka

Salam to all readers..


Ada 10 golongan yang tidak dapat masuk Syurga dan salah satunya


"Orang yang tidak mau memaafkan kesalahan orang lain yang meminta maaf atas dosa yang dilakukannya,
dan tidak mau menerima alasan orang lain.”



Masya Allah.. Begitu khilafnya diri ini.. Dah setahun berlalu, tapi hati belum terbuka unttuk memaafkan dia.. Ya, Allah, bukakanlah pintu hati ku untuk memaafkannya.. Aku ingin hidup dan mati dalam keredhaanMu.. Amin..


*tu bula mata ori tauu..Tak main la bulu masa fake ni..hahaha



nota kaki :

Hari yang suram.. =.="

32 comments:

  1. wwooo.cantek bulu mate. pakai mascara ape tu..=)

    ReplyDelete
  2. aminnn..
    doodle tu lawa..
    aku nk!! hahaha

    ReplyDelete
  3. cantik ny sayanggg ^^^ pandai dil buat !!!

    ReplyDelete
  4. Maafkan tu mudah. Lupakan tu yg susah.

    ReplyDelete
  5. Amin...

    ***tebalnya bulu mata.. mascara cap ape tu ;)***

    ReplyDelete
  6. woot..woot bulu mate dy macam rozita chek wan :D

    ReplyDelete
  7. comelnya bulu mata. hihi, btw banner blog pun da tuka. cool :)

    ReplyDelete
  8. lebat nye bulu mata..kalah rozita che wan +__+

    ReplyDelete
  9. @ Anum : sama2..bsama2 lah kita saling mengingatkan antara satu sama lain..insyaAllah

    ReplyDelete
  10. @ Hanie_Dew:hahaha..maskara cap ayam jer..^^

    ReplyDelete
  11. @ merahitujambu :nmpak cam pelik jer kan..=.=

    ReplyDelete
  12. @ Far8 budak baik:ambik la kalau nak..heehhe

    ReplyDelete
  13. @Maya Lisa:thankss laling..tp still nampka pelik kan doodle tu..=.="

    ReplyDelete
  14. @ ~bUih-bUih ciNta~:hehe..xde laa..biase jer..^^

    ReplyDelete
  15. @ Cinoi Lavigne:ucap maaf, mmg senang..tp nak betul2 maafkan, tu yg susah..=')

    ReplyDelete
  16. @ syiela:hhaha..maskara cap ayam jer..hehehe

    ReplyDelete
  17. @ syrupmasin:yg ni yg ori tauu..xmain yg fake tuu..hhhahaha

    ReplyDelete
  18. @ Cik Zety:heheh..nk bg seragam dgn blog..^^

    ReplyDelete
  19. gler chantek bulu mate dy... hihihi.... sme2 lh kite memaaf kn org yg pna wt slh dgn kite

    ReplyDelete
  20. @ Cik Baju Kurung:dil tgk, mcm pelik laa..hehe

    thankss lalingg

    ReplyDelete
  21. comel la..
    cmne la nk lukis mata tuh pakai adobe ye?
    hehe

    ReplyDelete
  22. masa doa pon comel.. amin.

    sukanya doodle awak.. hikhik.. ajarkan.. :)

    ReplyDelete