Jun 11, 2011

Jangan beranggapan kalau simple tu buruk

Salam to all readers..

Jangan beranggapan kalau simple tu buruk..
Kenapa dil cakap macam tu??
Sebab  orang selalu anggap,nak cantik tak boleh terlalu simple..
Kena makeup sana sini..Kalau boleh makeup setebal 5 inchi..
Kena lilit sana sini.. Baru lah nampak cantik..

Orang dah lupa
yang simple tu sebenarnya lagi cantik..lagi fresh..
Sama lah seperti sekeping gambar..
Hanya perlukan sedikit editting, ia berubah wajah..




Gambar asal disponsor oleh




nota kaki:
Senyum tak perlu kata apa-apa..

22 comments:

  1. @ ijam ismail: kan..simple tu lg cool..^^

    ReplyDelete
  2. simple lg bgus..and try to be natural lah kn??

    ReplyDelete
  3. simple menunjukkan diri kita yg sebenar :)

    ReplyDelete
  4. simple dr sume segi...make up, pembawakan diri, pakaian dan cara hidup.

    bersederhana ;)

    ReplyDelete
  5. yup..simple but nice..just be ourself =)

    ReplyDelete
  6. @ Eel: senyum x perlu kata apa-apa..^^

    ReplyDelete
  7. @ Athirah Liyana : hahaa..xpe selekeh..jnji comel..

    ReplyDelete
  8. @ ida ladida:yup..bersederhana..islam pun menyuruh umatnya bersederhana dlm smua hal

    ReplyDelete
  9. @ tulipsputeh: yupp betul tu..^^

    ReplyDelete
  10. mnarik gak tone wrna ni.sedang2 je.. :)

    ReplyDelete
  11. setuju sangat dengan dil...."simple just nice".jia dh list blog dil kat blog jia...senang nk buka n tahu ape perkembangan terbaru dil....all the best dil...

    ReplyDelete
  12. betol2...macam kebanyakan orang salu cakap..less is more and simple is nice...

    kalau berlebih2 sangat pon over je sebenarnya..:)

    btw, salam kenal..:)

    ReplyDelete
  13. Simplicity is the best!!^_^

    ReplyDelete