Jun 22, 2011

Tutorial Doodle | Jenis-jenis mata untuk doodle muslimah


Salam to all readers..

Ini adalah tutorial doodle yang kedua dari dil.. 
Untuk hari ini, dil akan tunjukkan jenis-jenis mata 
yang korang boleh guna dalam menghasilkan doodle korang sendiri..

Ini adalah antara jenis-jenis mata yang dil guna untuk doodle muslimah..



Korang boleh guna yang ni jer..
Tapi mata yang dil buatkan ni, ia sesuai untuk doodle muslimah yang betul-betul ayu..
Kalau korang nak buat doodle muslimah yang kawaii,
korang buat je mata bulat ..


nota kaki:

blog bertukar lagi..heheheh




27 comments:

  1. jgn kn mata, nk kasi abes kseluruhan doodle mmg satu pnyiksaan, huaaaaaaa....

    ReplyDelete
  2. @ emeera asnary: xpe2..dil ajar satu-satu k..senang sikit..

    ReplyDelete
  3. nak sgt belajar wat doodle..dil aja fae bole?hehe;)

    ReplyDelete
  4. chanteknya mata tu..tp xreti nk buat..buat mata kenyit je hehe

    ReplyDelete
  5. hebatnye. hebatnyeee. :) kagum kagum :) habes doodle awak saye geledah. kagum sangat. ehehe

    jgn lupe taw singgah belog. :)

    ReplyDelete
  6. hebat :) thx ajar..try draw sniri my doodle..nmpk plik ..then now i know how..

    ReplyDelete
  7. Cik Dil, pinjam mate ni boleh?? ekekek :)

    ReplyDelete
  8. dil, aja wat mata pelezz...
    failla wat mata ni +.+

    hehe..asfz amik mata tu ek..:p

    ReplyDelete
  9. boleh tak tolong ajar wat doodle gune microsoft paint?

    ReplyDelete
  10. salam... saye mintak izin amik mata tu ye... nnt datang la tengok doodle saye hasil dari mata tu... hehehe.. thanx... ^__^

    ReplyDelete
  11. salam... mintak izin amik mata tu taw... nnt dtg la tengok doodle saye hasil dr guna mata tu eh... hehhee... ^__^

    ReplyDelete
  12. cik dil , sy amek mate ni ae ? baru nak belajar buat doodle ni . hee

    ReplyDelete
  13. nak mata ni bulehh ??? nak blaja wat doodle hehe

    ReplyDelete
  14. saye ambk mate nie bole ? baru blaja buat doodle :)

    ReplyDelete
  15. sweetnya..nak amek jgk la mata ni..wat la lg byk2..susah nk buat mata ;-p

    ReplyDelete
  16. awak..saya minx izin nak guna mata ya awk buat tu ea.;.=),,next time sha nak cuba wat sendiri..tq awak sdi kongsi

    ReplyDelete