Jul 14, 2011

Dah tak buncit lagi macam dulu

Salam to all readers..


Happy sangat-sangat.. Dah tak buncit lagi..Tak payah guna pati halia pun boleh slim..Hohoo..Nak tau rahsia?? Cuba tanya makcik kat bawah ni..


Dulu, makcik malu sangat dengan bentuk badan makcik.. Korang boleh la tengok, bila makcik kemain lagi berphotoshot, tapi hampeh lemak-lemak tepu bermaharajalela dibahagian perut makcik.. Makcik dah tak langsing..Makcik hampa dan kecewaa..




Tapi makcik tak mengalah..Makcik banyakkan tengok tv, lepak depan laptop, makan tanpa had, bersenam memang tak pernah, dan akhirnya, makcik dapat bentuk badan yang makcik idam-idam kan..Slim mak, nyahh oiii..Kau hado? 




Nak kurus, ikut lah gaya hidup "SEHAT" makcik kat atas tu..hehehhe..Confirm dah tak buncit lagi macam dulu.. Tapi sekarang jadi boroi..hohooo



nota kaki:


Header berubah wajah lagi gara-gara makcik kat atas tu..hohoo

41 comments:

  1. wwoooo..

    dah cantik tertarik memang da boommbB!!



    ahahaahahha

    ReplyDelete
  2. Kita jeless..kita nk jugakk header cantik cenggitue...huhu :(

    Anyway cantiklaa dear

    ReplyDelete
  3. comey nyer doodle pakai baju kebaya...
    hehehe...

    ReplyDelete
  4. yey makcik dah kurus! cantik2!! :)

    ReplyDelete
  5. comel.... wah dh kurus.........

    ReplyDelete
  6. wuuu ^^ kenape cantik sangat header sayang nii ^^ ?

    ReplyDelete
  7. wuuu ^^ kenape cantik sangat header sayang nii ^^ ?

    ReplyDelete
  8. little cute ! hehe.. alhamdulillah.. slim gtu~

    ReplyDelete
  9. wahhh~ da slim river makcik tuh, hehe!

    ReplyDelete
  10. sangat comel ini entry.. :)

    nk slim juga...

    ReplyDelete
  11. HAHAHA ;)
    tu la,dulu muncet , kini dah slim ..
    tahniah mak cik..pasni buleh jadi duta..kah3 :P

    ReplyDelete
  12. @ muhamad hanif:hahhaa,,xboleh blah laa.^^

    ReplyDelete
  13. @ IEQAH:header simple jer dear..^^

    ReplyDelete
  14. @ SyUhAdAtu la..makcik tu da slim melim gituu

    ReplyDelete
  15. @ dAk EyTy ThOmeL :hahha..buncit tu comel^^

    ReplyDelete
  16. @ TUNASYA :hohoo.thanks dear

    ReplyDelete
  17. @ NNisa:katakan tidak pd buncit lg..huu

    ReplyDelete
  18. @ Maya Lisa:hahha..xde laa comel..biasa jer yunk..

    ReplyDelete
  19. @ EB:laaa..awat nyaa.jgn laa camtuu..hehe..chill..^^

    ReplyDelete
  20. @ amna:tu laa..syukur..hihii

    ReplyDelete
  21. @ ღ p!nk veLvet ღ :haha..river pun river laa..

    ReplyDelete
  22. @ ir yien 9897 :entry mengarut nii..huu

    ReplyDelete
  23. nie da bukan mak cik, tp da anak dara :)

    ReplyDelete
  24. @ Shalina Samsudin:duta apa?duta sabun basuh ke??

    ReplyDelete
  25. @ NoRMa aZurA iSMaiL:hahhaa..gitu eyy..hehe

    ReplyDelete
  26. rajin sungguh la kamu ni buat doodle ye?

    ReplyDelete
  27. aww..maken selim melim..n mate pown makin besoo..tergode mak nyahh..haha

    ReplyDelete
  28. ahahah kalo ikot makcik ni obesiti gamknye

    ReplyDelete
  29. haha..comel gilew entry dil ni =)

    pandai berdoodle..jeles jap 18 saat

    ReplyDelete
  30. Hahaha. comel gile ! dah ramping + dah reti pakai make up eh. bulu mta pun da lentik :p

    ReplyDelete
  31. cik dil..
    lukisn makin mantopp..hebakkk~ (:

    ReplyDelete