Jul 26, 2011

Doodle fall in love | Saya rasa saya suka awak

Salam to all readers..


bila jauh,
saya rindu yang teramat

bila awak tak sms,
saya setia menunggu

bila awak diam,
saya mulai bimbang

Mungkinkah sebab.... 
Emmm saya rasa saya dah suka awak




nota kaki : 

" Will you fly me away, take me away, with you my love"
Feveret nii..^^

41 comments:

  1. oh my cantiknye doodle! dah la pink pastu shawl animal printed. nak jugakkk! hehe. ingatkan kasi free tadi =)

    ReplyDelete
  2. Rindu rinduan jadi kenang kenangan.

    ReplyDelete
  3. uishh.. jangan bagitau orang awak suke saye.. hahaha

    ReplyDelete
  4. hahhahaa..untunglaaaaaaaaaa kalo org pandai buat doodle nie, tiap kali kalo bosan boleh jee tukar header..haha :P

    ReplyDelete
  5. ish..comelnya.. mcm nk picit2 je..

    ReplyDelete
  6. cumelnyer..! Cik Dil..nak jugak doodle camtu bley? ^_^

    ReplyDelete
  7. comel, comel, comel, comellllllllllllll... hehehe ^^

    ReplyDelete
  8. huwaaa pandainye awk buat doodle....
    sila ajar saye smpi pandai hukhuk :')

    ReplyDelete
  9. nak duudlllee satu.. hihi.. btw, nice sangat..

    ReplyDelete
  10. @ Shalina Samsudin:erkk, alamak perasan ke???heheh

    ReplyDelete
  11. @ Fathiah Hamim :yupp dil suka fa ketat2..muahahhaa

    ReplyDelete
  12. @ normala_ali :thanks sayam..^^

    ReplyDelete
  13. @ Pojiekyra:hhehe..thanks comel.^^

    ReplyDelete
  14. @ ♛ Azie Azra ♛ :ari tu p kedai, nmpak ada gurl pakai shawl leopard printed..nmpak lawaa gilerr..^^

    ReplyDelete
  15. @ Qaseh:ahaaa..rinduu ituu sweet kan..^^

    ReplyDelete
  16. @yad'z:xnakk..nk bagitauu jgkk..ehehhe

    ReplyDelete
  17. @Alya Esprézzo:hahahaa..bosan la pakai header sama..hehe

    ReplyDelete
  18. @ mizzkechique:alamak, jgn laa piict..kemek muka dudel tuuu..hehhe

    ReplyDelete
  19. @ fa:kamu pun comel dear..^^

    ReplyDelete
  20. @ Ieka Luvika:hahahha..meh dtg umahh..dil buat klas tuisyen..

    ReplyDelete
  21. @ Nabila Huda:thanks syg..^^

    ReplyDelete
  22. owner blog kerana manisnya epal in love gituuu hehe :D

    ReplyDelete
  23. uhh..jeleshh..sume doodle dil shomellll2..!!hihi..

    ReplyDelete
  24. ya allah comeinyeeee!!!! beshla kalau pandai bt nim... mmm :D

    ReplyDelete
  25. saya pongg suka awak, kehkeh. comel lah :D

    ReplyDelete
  26. seyesly jatuh cinta dgn doodle ini ^_^

    ReplyDelete
  27. cik dil kan bila jiwang, dia punya doodle lawa lah..


    AHAHHAHAHAHAHAH

    ReplyDelete
  28. Waalaikumusalam...

    Waaa... Sungguh bercinta nmpknye..
    Alhamdulillah.. Semoga bahagia..
    Btw doodle awk comel la.. ada parut kat pp.. hehehhee...

    ReplyDelete
  29. cantiknya doodle, tolong aja wat doodle, ^_^

    ReplyDelete
  30. kak dil,nak ambil boleh saya janji akan kredit and takkan buang watermark akak...

    ReplyDelete