Jul 27, 2011

Wordless Wednesday #7 | Gula-gula udang, memori silam

Salam to all readers..


*sanggup bukak puasa gara-gara gula-gula udang =.="




Nota kaki :

Siapa yang tau??
Cepat angkat tangan..^^

32 comments:

  1. wahh..gula2 ini..
    yg plastik kt dlm leh mkn tu..

    ReplyDelete
  2. yakkkkkkkkkkkkkkkk.. ngidam lamo dos cekelap nes.. sanggup beli seriya sipe dale poket wak g skoloh.. hahahahahahahaha...

    ReplyDelete
  3. haaa.penah makan..platik dlm dy bole makan kan?? :D

    ReplyDelete
  4. suke gule2 ni..sedap..makan skali dengan plastik putih tu hee

    ReplyDelete
  5. waaa....mirah suke sgt gule3 ni...sedap!!..
    dlu, blik je skolah mmg akn bli byk3, pastu ble tggl 1biji, smpan..syg lak nk mkn..hahaha..
    skrg ni ssh da nk jmp gula2 ni..huhu..plus, xbrpe bes mcm dlu da...huhu

    ReplyDelete
  6. @ TUNASYA:wahh..kite di era yg sama nii.skrg da xde cokelat nii..

    ReplyDelete
  7. @ Haslinda Ariffin:ahaa.ahaa..ada plastikk..snggup bukak pelan-pelan x nak bg plastik tu koyak.. sedapppp

    ReplyDelete
  8. @ Black Cat:tu laa..tp loni xdop dhh

    ReplyDelete
  9. @syrupmasin:yupp ada plstik kt dlm..hahah

    ReplyDelete
  10. ehhh gula2 ni...lame dah x makan, lapisan kulit belah dalam die kite bole mkn skali...sedap2, ni mase zaman2 skolah dulu...

    ReplyDelete
  11. @ cik najihah :ahaa..sgt sedapp..lg sedap dr cadbury..hehe..sngt unik kan..platik dlm tu, boleh mkn..

    ReplyDelete
  12. @ isyam mirah:tu laa..nk cari sebijik pun dah susah..x mcm dulu2

    ReplyDelete
  13. @ Surie;ahaa..boleh mkn..sedap kn..mana gula2 ni hilang ey??

    ReplyDelete
  14. @ Fathiah Hamim :amboii, tinggi nyaa..hee

    ReplyDelete
  15. lama x makan gula2 ni..terigt pelantik dlm dia blh mkn kan?hehehe

    ReplyDelete
  16. plastik dia boleh makan kankankan ?


    HAHAHAHAHAHAH

    ReplyDelete
  17. awesome! rindunya nak makan gula gula nie:) sedap~~ ada agar2 lg..heee

    ReplyDelete
  18. @ merahitujambu:ahaa..boleh mkn..sedapp..

    ReplyDelete
  19. @ muhamad hanif:ahaa..sgt jimat..muahahaa

    ReplyDelete
  20. @ laskar pelangi:kan..skrg mcm da xde kan..

    ReplyDelete
  21. ada lagi x gule2 nie..?? kalau ada mesti da x sedap mcm dulu kn..hoho

    ReplyDelete
  22. WoW! Mana jumpa nie? Kalau tak silap plastik dalam die boleh dimakan...cair bila masuk mulut?
    Sembang Kedai Kopi

    ReplyDelete
  23. suka sgt gula2 ni..adk selalu beli..skrg dah ad packaging baru..agak keras skit..x mcm dulu..

    ReplyDelete
  24. gula2 udang skang ni dah tak best da.haha

    ReplyDelete
  25. tgk gule2 nih tingt zmn knk2..
    nostalgia tul hak3..

    ReplyDelete
  26. wah..byknye..teringat zaman kanak2 dulu..suka mkn gula2 ni.. ;)

    ReplyDelete
  27. sedap ok gula2 nie...lagi satu i suka gula2 rabbit/arnab

    ReplyDelete
  28. tau! tau!

    tapi tak gemor laa.

    hehehe :)

    ReplyDelete